Vraag & antwoord

Ik wil een lidmaatschap voor mijn kind aanschaffen. Welke gegevens moet ik invullen?
Het account dat u aanmaakt bij het aankopen van een lidmaatschap, is uw account (ouder/verzorger). Daar vult u uw eigen gegevens in. Hebt u al een account? Dan gebruikt u uw bestaande account. Vervolgens ontvangt u een automatische e-mail waarin wordt gevraagd naar de gegevens van het kind. Wij verwerken deze gegevens handmatig en versturen vervolgens een welkomstpakket. De gegevens van het kind worden onder het klantnummer van de ouder verzameld.

Ik wil een lidmaatschap voor meerdere kinderen aanschaffen. Hoe doe ik dat?
U schaft op uw account twee of meer afzonderlijke lidmaatschappen aan. Het is helaas niet mogelijk om twee lidmaatschappen tegelijkertijd te betalen. De handeling van het betalen moet daarom meerdere keren worden verricht. U vult bij de aanschaf alleen uw eigen gegevens in. Vervolgens krijgt u van ons een e-mail, waarin gevraagd wordt om de gegevens van uw kinderen.

Ik heb een lidmaatschap aangeschaft, maar ik heb geen bevestiging gehad.
Soms duurt het even voordat u een e-mail ontvangt met daarin een bevestiging. Dit gebeurt vooral bij het afsluiten van lidmaatschappen op feestdagen en in het weekend. Uiteindelijk krijgt iedereen een bevestiging toegestuurd.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten of bij inlogproblemen?
Bel (020-6255455) of mail (kassa@operaballet.nl) de kassa van Nationale Opera & Ballet. Klik hier voor openingstijden.

Wie ontvangt een welkomstpakket?
Elk nieuw lid ontvangt een welkomstpakket. Eens in de zoveel tijd vervangen we het welkomstpakket. Het is daarom mogelijk dat uw kind een andere pakket heeft dan zijn of haar vriendje.

Op welke e-mailadres ontvang ik nieuwsbrieven en andere berichten?
Op het e-mailadres dat u opgeeft voor uw kind.

Hoe verleng ik mijn lidmaatschap?
In september 2018 zal bij elke nieuw lidmaatschap een doorlopende machtiging worden afgegeven. Er hoeft dus niet verlengd te worden.
Let op: De leden die vóór september 2018 een lidmaatschap hebben afgesloten, sluiten hier opnieuw een lidmaatschap af. Hierna hoeft er niet meer verlengd te worden.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
Mail jump@operaballet.nl om uw lidmaatschap op te zeggen. Wij verwerken uw verzoek handmatig.

Ik heb twee of meer lidmaatschappen en wil voor één kind het lidmaatschap opzeggen.
Mail jump@operaballet.nl om het lidmaatschap op te zeggen. Vermeld daarbij om welk kind het gaat. Wij verwerken uw verzoek vervolgens.

Ik ben verhuisd. Waar geef ik dit door?
Mail jump@operaballet.nl om uw verhuizing door te geven. Wij verwerken uw verzoek.

Hoe kan ik op een ander e-mailadres nieuwsbrieven ontvangen?
Mail jump@operaballet.nl om het e-mailadres door te geven. Wij verwerken uw verzoek.